Arkadaşlar bugün oğlumu emzirirken ağzının kenarindan kan lekeleri vardı okadar korktum panik oldum. Bı baktım memeden kan geliyordu göğüs ucum zaten hafif hafif aciyordu yarılmış ve kanıyordu
Birşey olurmu bebeğim emdi o şekilde kan emmiş oldu korktum açıkcasi. O göğüsten emzirmemem gerekir mi başına gelen varmı