Ardenylcnky ek gıdayı bırak canım zaten ek gıda tadımlık verılecek 7. Ayda bile yarım çay bardağı dıyo sen dört aylık bebeğe ne kadar verıcen ki kılo aldıracak hem suan o bagırsakları hassas onu rahatsız edersin günah şuan bebeğinin ek gıdaya değil formül mama dediğimiz devam sütlerine ihyıyacı var yazık günah ek gıda işine girişme yanı