Elimde infatrini raporlu sıvı mamalar var kızıma onunla muhallebi yapıyorum pişirerek. Doktor sütün girdiği herşeyle verebilirsin demişti ona dayanarak pişiriyorum yani. Ama içim rahat etmiyor kaynatmakta yanlış mı yapıyorum. Bu şekilde kullanan var mı?