Merhaba kızlar 28 aylık kızım var bezi bıraktırmak istiyorum bazı sinayaller var gibi çok çiş yapınca yada bazen azda çiş yapsa rahatsız oluyor çiş diyor kakasından da rahatsız oluyor yaptıktan sonra söylüyor hatta bugün sabah çişi taşmış ağlayarak beni uyandırdı anne kalk çiş dedi bende bu niyetle öğretme kararı aldım bezi altından çıkardım ama sadece 1 kez başarılı bir şekilde lazımlığa çiş yapabildik 5-6 kere kaçırdı gece yatmadan da uykusuda sıkmıştı biraz mızladı bez kaka dedi galiba kakasını yapamadı korktu ne yapmalıyım kararlıyım bıraktırmaya önce bi ilk 3 gün gündüz alıştırmaya çalışayım gece bezini de gündüze alıştıktan sonra bıraktırayım diyorum siz nasıl bi yol izlediniz önerileriniz nelerdir ?