Kızlar bebeğim doğduğundan beri molfix kullanıyorum 5 ay oldu ve şimdiye kadar sıkıntı yaşamadık. 3 numara kullanıyorum ve kilo üst sınırı 9 kilo benim bebeğim 7.5 kilo. Yani kilo olarak uygun. Fakat bebeğimin bacak boğumlarını sıkıyor ve kıpkırmızı iz çıkıyor. ya bez bebeğimin bacaklarını sıkıyor ya da ben düzgün bağlayamıyorum. Sizce hangisi? Ne yapmam gerek? Bezi mi değiştirmeliyim yoksa ben mi yapamıyorum ay bilemedim