Hanımlar oglum 19 aylık. Gece uykusundan çığlıklar atarak uyanıyor. Ne kendisine dokundurtuyor ne mama iciyor sadece ciglik atarak ağlıyor. O an hicbir sey sakinlestirmiyor kendi aglamasindan duymuyor bile bizi muhtemelen. Yuzunu yataga kapatarak ağlıyor döndürmek istiyorum daha cok agliyor.Yarim saat bu sekilde aglayarak geciyor sonra zar zor uyuyor. Yani son 1 haftadir böyle. Ne yapacağımı sasirdim. Var mi ayni durumu yasayan?