oglumunannesiyim_- Kızlar sezeryanla doğum yaptm 12 kilo verdim göbegim biraz gitti ama emzirmeden dolayı göğüslerim sarktı nasıl eski haline döndürebilirim hep böyle mi kalır sizce
153s34 oglumunannesiyim_- bu soruya hep ayni ve tek cevabi veriyorum 😂 Ameliyatla duzeltebilirsiniz 😂😂😂 benmkiler de aşşşırı sarkti ve malesef cozumu yok 🥲 buyukluk olarak emzirmeyi kestikten snra belki kuculur ama sarkiklik ne yazk ki gecmez.
defnemiraybebek oglumunannesiyim_- emzirmeyi sonlandırdıktan sonra eski forma geldi e tabi bekarken ki kadar dik değil ama idare eder spor ile düzelir
153s34 ayseee_ evet ama meme ameliyati sut kanallarini mi ne tikiyormus oyle bseydi. O yzden yine sknti oluyor yani. 🥲 Anca baska cocuk dusunmeyen yapar amelyati 😑
zeynepgevil oglumunannesiyim_- sarkıklığın çaresi yok ameliyat da çok zor benim kardeşim ameliyathane hemşiresi göğüsün kahverengi kısmının etrafını tamamen kesiyorlar bazı kadınlarda süt kanallarını tıkayabiliyoemuş silikon o yüzden eğer ameliyat olursan ikinci bebeğini emziremeyebilirsin instagramda doktorların before afterları oluyo dikiş yerlerine bakabilirsin
neanladinyurdagull oglumunannesiyim_- emzirmeyi bıraktıktan sonra daha çok sarkıyor malesef tek çözümü ameliyat ilk gebeliğimde de ikincisinde de emzirme sonrası sarka sarka dizime indu 🤣🤣🤣 çok param olursa daraltma ve meme büyütme diklestirme yaptiricagim😆