pserenity alparslan8 kullandım siğil üstüne sürüyodum etrafına hamazinc krem sürüyodum sağlıklı yer zarar görmesin diye en az 20 gün falan kullanılması lazım ve sürekli sürülmesi lazım siğil kalktığı zaman dahi sürülüyo
kare Biz kızımda kullandık hiç bir işe yaramadı.ellerinde bütün parmaklarında vardı dr tek çözümün yakılması olduğunu söyledi bizde yaktırdık şu an hepsi bitti geçti
AA201207 alparslan8 hayır ayak baş parmagimda çıkmıştı siğil o yüzden kullandım emzirmiyordum. Genital siğil için kullanıldığını ilk kez duydum
AA201207 alparslan8 ne kadar zamanda etki ettiğini hatırlamıyorum inanın en az 8-10 yıl olmustur ben kullanalı. Yanma çok hafif oluyordu sadece siğil olan yere sürmek lazım sağlıklı deriye temas ederse o zaman daha çok yanma oluyordu