lina69 hamileyken azaltmıştım doğurunca devam ettim hatta hastane odasında bir iki kez çekip atmıştım 😅 ne sütüm azaldı ne de meme reddi yaşadım oğlum yb de yatmasına ve sağım yapıp biberonla vermeme rağmen. kendim bıraktım emzirmeyi,regl olduktan sonra eskisi gibi sütüm olmadı çünkü. kafanıza takmayın çok bence içgüdülerinizi dinleyin içmeden durabiliyorsanız hiç başlamayın. duramıyorsanız stresinize değmez sonuçta streste sütte laktik asiti çoğaltıyor 😬