Kızlar bebeğim 19 günlük. 19 gündür malesef sütüm bir şekilde artmadı herşeyi denedim yapmadığım kalmadı ama yok yetmiyor bebeğime. Bende bunu mamayla desteklemek zorunda kalıyorum. Bebeğimin poposunda çatlak var. Önceden kaka yapma sayısı çok fazlaydı idrar azdı. Çatlak olduğından beri ve ben mamayı azalttığımdan beri idrar çok çok fazla kaka yok. 2 gün üst üste yapmadı sonra ben mama verince hemen ishal bir şekilde tuvaletini yaptı. Rengi hardal sarısı. Bugünde gene doymadı diye mama verdim ve yine ishal bir şekilde beline uzanan bir dıskı yaptı gene hardal sarısı. Her mamadan sonra bu şekilde kakasını yapması beni düşündürüyor açıkçası. Var mı fikri olan ?