Birdunyabircennetannesi 😢😢😢😢😢😢 aynı acılarımız ben 2,5 yaşında kaybettim oğlumu şimdi kızım 32 haftalık. Karnımda Allahım nasıl acıdır külleniyor. Ani bir. Şekilde alev alıyor heran 😢😢😢 Mezarlık evin oluyor ama şöyle düşün orası. Senin dert anlatma paylaşma yerin öldü diye düşünme ben onu kunduğa sardım kutusuna kapattım o yok olmadı en güzel en merhametlinin gözetiminde bize sunulacak Cennette şefaatçi olacak düşün hep bunu Çok çok çok acı ben hiç iyi görmedim rüyalarımda 1.5 sene oldu ama hala dün gibi hiç geçmiyor acısı itiraf ediyorum geçmeyecek te ama Sabır etmemiz gerekiyor malesef Oğluna çok çok sarıl bugün gittim elbise bakmaya kızıma hep erkek reyonunda gezdim inanır mısın. Neden. Bilmiyorum ama Oğlum a çok yakışır diye diye gezdim bütün mağazayı. Hiç bir şey almadan geri çıktım bilmiyorum ne yapacağım. Evlat acısı bir yandan geçim sıkıntısı bir yandan kira derdi bir yandan bazen kafayı yiyecek duruma geliyorum Allahım sabır diyip doğrulu yorum birde gebelik şekeri çıktı başıma. Belirli şeyleri ye diyorlar bir dünya masraf bebek. Beklediğimden aşagı çıktı kilosu zaten dayanamıyorum sıkıntıdan acıdan sürekli şeker yükseliyor Birde bu çıktı başıma bilmiyorum ya sınav Buda. Ağlattın beni 😢😢😢 gece gece. Alacağın olsun Allah sanada banada tm annelere de içine ferahlık versin inşallah