Evremmerve ben önce geniz akıntısı şikayetiyle doktora götürdüm bebeğimi ve balgam sökücü şurupla calpol yazdı doktor. 1 gün ilacı içti, ertesi gün çok daha kötü oldu. Hırıltı başladı, öksürük balgamlı oldu, burnu hep tıkalıydı. Hemen yine götürdük bu sefer bronşlarına inmiş dedi doktor ve hava verdi hastanede. Ev için de ventolin ve budecort yazdı. Antibiyotik verdi. Ben yılbaşı ertesi diye kendi doktoruna götüremedim çünkü izinliymiş, hemen evin yakınında bir hastaneye götürdüm. Doktor ilgilendi ama bebeğimin kendi doktoru ciğerlerine inmesini beklemeden ventolin verirdi. Daha önce de olmuştu bu şekilde ilerlemeden hemen kesilmişti. Bildiğiniz doktordan şaşmayın...