Merhabalar benim bebeğim doğduğundan beri hem anne sütü hem mama ile ilerledik biberon da verdim bu arada ama son zamanlarda %80 emzirdim hep gece beslenmesini kestim 1 yaşina girdikten sonra biberonu reddetti sizce kulplu biberon alsam yeniden onunla mama icermi şuan 18 aylık olduk . Ne yapsam sizce 💁