Kızlar ilk defa böyle bir şey yaşıyorum üç gündür her gece 12 den sonra elimin iç tarafı kaşınmaya başlıyor niye oldu hiç anlamadım aşırı rahatsız ediyor saatlerce sürmüyor tabi ama bi 10 dk falan sürüyo sizce neden olabilir internetten biraz araştırdım ama başına gelen var mı doktora görünmeli miyim hangi branşa randevu almalıyım?