busraecrindefne size önerim burun yıkama yapmaya çekiniyorsaniz enjektör ile ( ben hiç denemedim bile zararlı olduğunu düşünüyorum) baby vac burun aspiratörü alın, elektrikli süpürge ile kullanılıyor hastalık dönemlerinde iyiki almışım diyorum her seferinde. Sulu kıvamda olursa akıntısı serum fizyolojik sıkmadan çektiriyor, katı kivamdaysa fizyolojik sıkıp öyle çektiriyorum. İlk zamanlar ağlıyordu yaptırmiyordu 14 aylık artık kendisi izin veriyor onun sayesinde burnu açıldığını anlamaya başladı.