Kızlar benim sezaryen 3 ay oldu dün 10 ay üstüne ilk kez oldu birazcık ağrım oldu sonra gecti , bu sabah da selpaga çok az kanlı akıntı geldi inşallah önemli değildir ya . Doktorum rahim iyi görünüyor hatta doğum kontrol hqpi da istersen kullan demişti bna . Kastım kendimi biraz , bir de sabah akşam progestan fitil kullandım düşüğe karşı ondan mı acaba oldu