Babase hadi ya uzuldum wallahi soktor sana ne dedi. Gebelik kolestasi baska bisey pupp baska bisey. Pupp baya kotu. Gebelik kolestasi dogumdan sonra muhakkak geciyor ama pupp ole degil. Nemlendiriciler kullandim kasinmiyayim diye surekli soguk dus aldim zaten yeni yeni uzun kollu giymeye basladim hastaliktan dolayi usumuyodum. Asla terlememek icin elimdenn gelenim fazlasını yaptım. Nemlendirici disinda krem kullandim gene. Bitanede hapim vardi kasinti icin. Prednol igneyi vurdurma asla cok zararli ben 10 tane vuruldum 1 hafta goturuyordu beni 1 haftadan sonra ayni halime donuyodum ignenin beni sisirmesiyle kaliyodum yani bide bebeğimi emzirememekle yani. Hangu ilde oturuyorsunuz bilmiyorum ama çapaya gidin muhakkak dermatolojiye