elif_eslem
Ben yenidoğan hemşiresiyim aileler çok bilinçli olmadığı için yüzüstü tehlikeli deniyor yumşak bi yatakta yastık oyuncak vs yorgan üstünde kafasını gömebileceği yerlerde yatırdıkları için tehlikeli deniyor ama aslında en doğru ve en güvenli yatış şeklidir yüzüstü kızımı doğduğu andan itibaren hep yüzüstü uyutup yatırırdım şimdi 1 yaşında hala kendi döner yüzüstü yatar uyur ama şu şartlarda yatak bomboş olacak şekilde sert bi yatakta ve altına serdiğim çarşaf gergin olacak şekilde her yatırmadan önce kontrol eder öyle yatırırdım gergin ve sert bi yatakta zaten korkulcak bişey olmuyor ve hep uyku tulumu kullandım battaniye kullanmadım küçükken kafasına bilinçsiz çeker diye ama şuanda kullanıyorum çünkü kendi istediği gibi çekip çevirebildiği için korkulacak bişey yok merak etmeyin bunuda belki birileri faydalanır diye yazdım güzel geceler :)