Şimdi bu yaızyu görunce fark ettim.. Aldım baktım aptamıl kutuma oyle yazıo panik oldum.. Ben verdım ya. 4 haftayı gecen arada verdım ama. Cok nadir.. Bugun sabah sütüm yoktu yıne verdım. Hemen atıyorum.. Bebegıme ne yapar bir sey olur mu.. Korkuyorum ne yapıyım. Doktora mı gıtsem