delirmeceler [silindi] 2-3 yaş sendromları biri süründürüyor 4 ve ileriyi şuan düşünmek istemiyorum ama ilk zamanları mumla arar olduk
queenmom_ [silindi] oğlum 9 aylık bana göre en zoru ilk 3 aydı kolikti 4. ve 8. ay atağı yaşamadık biz sırada 2 yaş sendromu var bakalım o nasıl olucak
[silindi] delirmeceler Siz baya ilerlemişsiniz biz daha oralara gelemedik 😅 siz öyle deyince önümüzde baya yol olduğunu tekrar hatırladım 🙋🏻
Menessasmom [silindi] ahh ah süresiz 4. Ay atağına razıyım 😂 büyüdükçe damarına damarına basıyolar insanın 18 aylık yer cücemin sinir krizleriyle uğraşıyırum 🙃 ama yinede büyüdükçede ayrı güzel oluyor herşeyi en çok size olan sevgisi 🫶🏼
[silindi] Menessasmom ayy tahmin edebiliyorum şuan 2,5 aylığız gece uyutmuyor ama sabah bir gûlüyor her şey uçup gidiyor ☺️🥹 şuan böyleyse o zamanlar daha güzel olur 😊
Saliha_altay 2 yaş sendromu herseye kızıyor bagırıyor her eline geleni atıyor resmen 2 yaşa degilde ergenlige giriyor 😂😂😂😂 bazen imdat diyorum ama sinirinide seviyorum minik beyfendi’nin 😂😂😍😍😍
[silindi] balinayakafaatanhamsi 40 ı çıksın düzelir , 3 . Ayı bitsin düzelir, 6 ay olsun düzelir …. Diye gidiyor heralde bu döngü 😊😅
hgygthmz [silindi] ewet 4aylik 5e girecek son bı haftadir çok huysuz sürekli kucak ilgi istiyor beni görünce hem ağlıyor hem beni istiyor çok zor günler geciriyorum
[silindi] hgygthmz kıyamam bazılarında meme reddi y da sürekli memede kalma oluyormuş. Bakalım bizi neler bekliyor 😊
OncedenGurme [silindi] biz bile koca koca insanlarız uykumuz, iştahımız vs günü gününe tutmuyorken el kadar bebeklerden fazla şey beklemiyor muyuz sizce de? 😊
[silindi] OncedenGurme o kadar doğru söylediniz ki ☺️ önemli olan sağlıklı huzurlu ve mutlu olmaları 👍🏼
Mommyhann [silindi] 2.5 yaşında şuan. Yürümeye başlayana kadar ki dönem daha kolaymış bence yürüdükten sonra daha cok yorulduğumu hissediyorum