sonnenchein Uyumuyorlar uyumuyorlar uyumuyorlar.. Çok yoruldum anneler gerçekten çok yoruldum .. İkizlerim 1 yaşına girecek ama uyku düzenimiz berbat. Artık tükendiğimi hissediyorum , uyku eğitimi almayı düşünüyorum önereceğiniz kimler var?
Cigdem61 sonnenchein nurselinin uyku okulu çok duydum bende kendisiyle görüştüm 15 gün sonra başlıcam. Bebeğim 5 aylık.
Plantsalik sonnenchein merhaba benim oğlumda 10 aylık olmaz üzere bugün eğitimim bitti Sariye keskinkılıç dan aldım çok memnun kaldım doğru destekle uyutmayı hedefliyor bende burada gezinirken birinin yorumdan etkilenerek kendisine karar verdim iyi ki karşıma çıkmış diyorum gönülden tavsiye ediyorum
durukusmom sonnenchein pınar sibirsky kundakuyku. Tek negatif yani eğitim bitiyor ortalıktan kayboluyor mesajları sessize mi alıyor napıyorsa yazdığım şeylere bir daha asla dönüş olmadı halbuki teşekkür amaçlı yazmıştım :) yani çok şükür 4 aylıkken eğitimi verdim 6 aylık oldu mis gibi uyuyoruz ben çalışan bir anneyim ve gece boyu uyuduğum için hiç sorun yaşamıyorum gündüz de uyuduğu için bakan kişi de zorlanmıyor o yüzden uyku eğitimi kesinlikle tavsiyemdir
Plantsalik marselsmom 14 gün olacak yarın süre olarak bir sıkıntı yok aslında her bebek aynı değil vereceği tepkiler vs Sariye hanım bebeğe göre hareket ediyor benim bebegım çok zorlu bir bebekti beşiğinde sallayarak uyutuyordum daha sonra kesinlikle istemedi kıyamet koparıyordu memede emerek uyumak istiyordu saatlerce öyle uyuyordu ayırdığım an kıyamet kopuyordu uyanıyordu artık çok zorlamaya başlamıştım burda bir yorum gördüm 2 hafta önce bir iki gün düşündüm kendisi ile görüştüm ve başladık 2 gün biraz zorlandım ama pes etmedim öncesinde gece her uyandığında meme veriyordum ama artık bir saat düzenimiz var o saatler dışında emzirmiyoeum uyandığında uykuya döndürüyorum ilk günler tepki verdi biraz uğraştım uyutmak için ama 2 günden sonra alıştı hersey daha kolay olmaya başladı öncelikle doğru destekle uyutmayı hedefliyor bebeği çaresiz bırakarak değil gerektiği yerde gerektiği gibi müdahale ederek suan yatağında uyuyabilen bir bebegım var çok şükür meme ile uyku ilişkisini ve sallanmayı bitirdik kendi yatağında oynayarak masal kitap vs ninni söylerrk eğer tepki verirse kucağa alıp sakinleştirerek doğru desteği vererek uyutuyoruz kademeli olarak alışkanlıklarından vazgeçiriyoruz
marselsmom Plantsalik yaaa ne kadar güzel, sizin adınıza çok sevindim. Ücret olarak ne kadardı pekii ?
meltemsavrin Plantsalik doğru destekle derken yatağa bıraktıktan sonra eğer mızırdanır veya ağlarsa ne yapıyorsun
Plantsalik marselsmom meltemsavrin yatağında sağına soluna çevirip sırtını okşayıp poposuna pış pış yapıp karnına dokunup kafasını oksayip vs baktın sakinleşmiyor kucağına alıyorsun odada biraz geziyorsun sakinleşince yatırıyorsun aynı şekilde devam ediyorsun bu bir iki derken zaten alışıyor düzeliyor
Plantsalik meltemsavrin ağlamasına müsade etmeden onunla devamlı konuş masal anlat kitap oku şarkı söyle vs sekılden sekıle gir bu şekilde sana adapte oluyor zaten mız mızlanmaya vakti olmuyor
meltemsavrin Plantsalik bunu zaten yapıyorum ama yatağına bırakınca tekrar ağlamaya başlıyor ve destek olmadan asla uyumuyor, illa ki elimi tutacak beşiğin hep yanında olmamı istiyor beşikten uzaklaşmadım. Sandalye pozisyonu uzağa gittikçe sinirlendi
meltemsavrin Plantsalik ninni söyledim konuştum ama konuşma bitince yine tepki gösteriyor tek isteği dokunmak
tuanasmommy meltemsavrin Uyku arkadaşı var mı? Dokunma duyusunu belki o şekilde tatmin edebilirsiniz. Benimkini peluş ayıcığa alıştırdım, sarılıp uyuyor.
Plantsalik meltemsavrin zamanla azaltabilirsiniz bence bende ilk başta dokunup piş piş yapıyordum sonra bıraktım sadece uyudu 30-40 dk sonra uyandı mız mıxlandı mesela öyle dokunuyorum sakinleşmesi için sonra devam ediyor
meltemsavrin tuanasmommy var bir tane ama beni istedi bende dokunuyorum artık ne yapayım tam anlamıyla veremiyorum uyku eğitimini
Plantsalik Kams yatağına yatırıyorum ninni şarkı vs o kadar gece uyanıp ağlarsa dokunup piş piş yapıyorum devam ediyor
durukusmom Kams 4 aylıkken yaptığımız için bebeğim çok hızlı adapte oldu. Günde bir defa 10-15 dakika konuşuyorduk uyutma süresinde birebir sürekli görüşmek isterseniz size çok hitap etmeyebilir ancak çok sakinleştirici ve yönlendiriciydi benim için yeterliydi