tubiiik_ muzicelerim2 tuğba nerde görsem tanırım bu emojileri adaşım benım ğ fazla sende sadece ama olsun
tubiiik_ muzicelerim2 aslında ğ yı degılde kople adımı cıkartıp kımlıge tuba yazılmısım 😀😀 babamın koydugum isimle kımlıktekı ismim farklı oyuzden ğ ye taılmam 😀😀😀
Birdunyabircennetannesi muzicelerim2 O zaman o postta birinci ismimi yazdım buraya ikinci ismimi yazayım 😅 🧀💡🎅🍐💄