Benimde bebeğim berbattı ve maalesef ki kolikliğin çaresi yok. Tek çaresi zaman. Şu an benim bebeğim 6.5 aylık ve o zamandan eser yok çok şükür güleç bir bebek oldu tabii ki yine huysuzluklar oluyor ama o geçen günlerin yanında hiçbir şey yani bol bol sabredin geçecek bu günler gerçekten inanın.