biraz diğer yorumlarınıza göz gezdirdim sizinle aynıydım ilk bebeğim uyumuyor uyuyamıcam nasıl dayanıcam ya uyukumdan bakamazsam yetemezsem vs vs benim bu kaygılarım 2. ayda azalmaya başladı anca umarım sizin daha kısa sürer her bebek farklidir ama ben 6 aydır max kesintisiz 6 saat uyudum o da çok nadir sizi korkutmak icin soylemiyorum lutfen yanlis anlamayin ama bunye alisiyor cok zorlandiginiz yerlerde verin babasina umarim ilgilidir o da bebeginizin gazı bitse baska bir seyi olacak siz onun bakimi icin elinizden ne geliyosa daha fazlasini yapiyosunuzdur eminim ki mukemmel bir annesiniz ve her sey zamanla daha cok duzene oturacak ve bebeginiz en iyi arkadasiniz olacak bunları çok kisa süre önce yaşayan bir anne yazıyor bütün iyi dileklerim dualarım sizinle 💕