Usnac1995 bizimki de bazen sıfıra fıfır diyor. Her s harfini f kullanmıyor ama bazılarına öyle diyebiliyor. Bazı sesler erken,geç çıkabilir bence normal. Ben hiç kelimesi yok dediğim dönemde aslında birçok kelimesi olduğunu öğrendim. Dil konuşma terapistleri isaretle bile bir şey gösterse ya da kafasını hayır anlamında sallasa ya da bir nesneye kendi istediği gibi bir isim verirse, sonuçta anlamlı kullandığı için ve birçok yerde genelledigi için onlar bile kelime sayılıyormus. Ya da kelimenin yarısını söylemek de bir kelimeymis. Bizimki hep yarım yarim ilk hecesini söylerdi. Çilege çi, arabaya a gibi. Onlarda kelimeymis. Birde bizim çocuk kol dirsegimizle oynamayı çok severdi. Regüle ederdi kendini onunla oynayarak, genelde ağlayıp sarıldığinda ya da uykuya geçtiğinde. Konusamadigi zamanlarda “Momo” ismiyle hitap etti hep. Hâlen de dirsege Momo diyor. Arkadaşı gibi 😬 yani siz bilirsiniz terapi konusunda ama kelime çıkışlarınız olmuş, eylüle bir şey kalmamış bence kreş başladığında çok güzel ilerleyecek 😍 rica ederim🥹🙏