momzayn benim büyük çocuk kardeşimi öpcem diye kulağını ısırdı . Bi baktık kulak arkasında diş izi var . Yanında çok öpmediğimize rağmen böyle. Sürekli oyunlar oynuyoruz büyüklede . Kardeşini ısırmasına rağmen kalkıp şiddet uygulamadık . Hafif kızar gbi uygunsuz bir şey olduğunu belirttim . O kadar pedagog dinliyorum elimden geleni yapıyorum sonuç kardeşinin kulağını ısırıyor kardeşi daha üç aylık. Sanırım sevmeesinede izin vermemeliyiz 🥲çok zor iki çocukkk