beyazkrizantem 7.5 aylık bebeğime bir takım durumlardan dolayı mama vermeye başladım. İki gündür SMA verdim bebeğim kaka yapmayı bıraktı akşama kadar gaz çıkardı emerkende sürekli ikindi☹️ ve iştahı kesildi başına helrn var mi
beyazkrizantem BENOYLEUYGUNGORDUMM optipro comfort değil. Günde bir kaç kez kaka yapan çocuk yapmıyor
BENOYLEUYGUNGORDUMM beyazkrizantem comfort kullanıyorum. Sindirilmesi kolay bi mama isterseniz comfort deneyin
beyazkrizantem BENOYLEUYGUNGORDUMM Bebelac aldım o da ishal yaptı mamalar almış başını giidyor bir de dene at yapıyoruz 🥲
BENOYLEUYGUNGORDUMM beyazkrizantem maalesef öyle bende bi kaç mama denedim ama içmedi çöp oldu. Sma comfort kullanıyorum şuan. Ne yapalım bebeklerimizin canı saolsun😊