Kızım şuan 3 aylık ve kontrolünde ebemiz bıngıldağının kapanmak üzere olduğunu söyledi 6. Aya kadar açık durması gerekiyor çocuk doktoruna gidin kapanınca beyin gelişimi devam ediyor mu ona baktırın dedi. Yapacağım erken kapanmasını engelleyeceğim bişey var mı dedim hiç bir şey yok dedi başına gelen var mı sonrasında ne oldu neler yaptınız 🥺