Bebeğim gazlı ve yorucu bir bebek 🥲 bütün gün kucağımda mememde geziyoruz öyle ev işi falan yapmayı unuttum desem yeridir doğduğundan beridir de böyle.. Gündüzleri her ne kadar yapışıkta olsak genelde ağladığı için çok keyifli vakit geçiremiyoruz ve ben akşam olduğu zaman yorgunluktan geberiyorum genelde.. Böyle gözlerinin içine bakıyorum uyusada bıraksam diye.. Sonra onu gece uykusuna yatırmayı başarıp beşiğine koyduktan sonra biraz oturup dinleniyorum ve daha o sırada başlıyorum özlemeye. Uzaktan uzaktan bakıp ah bi koklasam ah bi öpsem ah bi gülse diye düşüne düşüne uyuyorum bende o acıkıp uyanana kadar 🥰🥰 ah anneler en tatlı yorgunlukmuş bu bebek işi.. deli gibi sevdiğin… asla katlanamayacağın şeylere sırf onun gözünden yaş gelmesin diye katlanmakmış.. ne yorucu ama bir o kadar da güzelmiş.. boşuna demiyorlar annelik delilik diye 🙃
Sizde içinizden gelenleri yazın okuyalım 🥰