hsyn Doktorun biri cikmis folik aist kullanmaya gerek yok otizm riskini arttiriyor diyor Allahim bu doktorlarra bi garip kime inanacagiz anlamia degilim
Ikrazumra19 hsyn iyice sacmaladi herkes insanlarda napcani sasiriyot ya kullansan ayri kullanmasan ayri millet kafasina gore yorum yapiyor valla gina geldi geldi hastaliklar etrafta doktorun biri cikiyor iyi biri cikiyor kptu diyor biz napalim yani
Minky hsyn herleyi de otizme bağlar oldular uok aşı otizm yapar yok tw otizm yapar bi ara süt içinde otizm yapar demişlerdi şimdi de folik asit mi otizm yapıyormuş bi ara da öve öve bitirememişlerdi folik asidi
tubaelif hsyn aman TV otizm ilaç otizm e davetiye. Abartıyorlar kararında olunca neden zararlı olsun.
Swtlna Fazlası zarar kan tahlili yapıp ona göre kullanmaya ya da kesmeye karar vermişti bizim doktorumuz