bebitonunannesi_ Tesettürlü olduğum için bu zamana kadar hiç oje sürmek aklıma dahi gelmedi,bende evde sürim bazen dedim,ilk defa sürmeme göre nasıl😂
JollyBaby bebitonunannesi_ Kız kizma ama sulu boyayla boyamissin gibi duruyor doğru söyle öyle mi yaptın yoksa 😂
aleksandralarossa bebitonunannesi_ aşkım güldürdün beni:) daha yumusak renkler secsen daha güzel olurdu ki tesettürlğ arkadaşlarm günlük sürerler daha soft belli olmayan renkler elleri daha bakımlı görünsün diye
aleksandralarossa bebitonunannesi_ sürdükçe elin alışır. Bakım herşeydir bence ilk olarak kendine parlatıcı yada mat çok belli olmıcak beyaz alabilirsin