_annecik Emzirme döneminde hiç almadigim kadar çok kilo aldım nasıl vericem bu kiloları bilmiyorum. Kızım 4.5 aylık sütüm kesilmesini de istemiyorum size ne yapabilirim
[silindi] _annecik 9 kilo verdim dogumdan sonra emziriyorum emzirme verdirir derlerdi doğruymuş bebeğim 3 aylık onunla koşturmaktan gitti kilo
Mnbj123 [silindi] benim niye gitmiyor aksine daha çok şiştim duba gibi oldum bebeğim şu an 4 5 aylık aralıklı oruç yapmaya çalışıyorum ve aşırı midem kazınıyor şu an nasıl dayanacağım bilmiyorum vermem gereken bayağı da kilo kilo var
[silindi] Mnbj123 emzirirken neden gitmedi acaba ben yakında çökeceğim az kaldı pijamalaarım bol gelmeye başladı . Hamileliğimde 7 kilo aldım 9unu geri verdim
Mnbj123 _annecik Benim bebeğim de 4.5 aylık on gündür dikkat ediyorum yediklerime aralıklı oruç yapmaya Çalışıyorum inşallah sütümde azalma olmaz ama ben sadece emzirirmiyorum mama da veriyorum yavaştan ek gıdaya da başladım inşallah böyle devam ederim Bir de bol sıvı tüketmemiz gerekiyor
beyzzsenturkk_ _annecik sütüm kesilmesin diye sürekli yerseniz alırsınız tabi yemekle sütün alakası yok ben hiç yemediğim halde 1,5 yasına kadar emzirdim ve eski halimden 4 kilo fazlayım sizde verirsiniz bol bol haraket düzenli beslenme ve stressiz yaşamla
[silindi] beyzzsenturkk_ aynen öyle ben bazen akşama kdr yemek yemediğimi bilirim tüm gün aç dururum düzensiz beslenirim ama çok şükür 3 aydır emziriyorum sadecw
beyzzsenturkk_ [silindi] ya eskiler sürekli yemezsen sütün kaçar dediği için bizim kadınlar yemeğe abanıyor özellikle gece yemesini kesse rahat kilo verir ben durdugum yerde eriyorum almaya çalışıyorum kişiye de bağlı ama az kalorili yiyip sık haraket edecek bi de bebeği küçükmüş ayaklanmaya başlasa kesin verir kendimden biliyorum hala açım mesela evde yemek yok yeni uyudu😂😂😂😂😂😂
kanalize _annecik ben hamilelikte çok kilo almamıştım şuan hamile kaldığım kilomun altındayım (66 kg) porsiyon küçülterek veriyor um şimdi memleketteyim muhtemelen iki üç kilo aldım evime dönünce düzene giriyor aç kalmak işe yarıyor😊
[silindi] beyzzsenturkk_ aynen öyle yemekle alakası yok en önemlisi su. Ben tüm gün su içiyorum sadece bebeğin zor bir bebek zaten yemek yapmaya yemeye vaktim yok lavaboya bile gidemiyorum izin vermiyor oda beni eritiyor valla 😂 çöktüm iyice 😂😂 bende gece yiyiyorum sadece oda Eşim eve geliyor da yapıyor yemek 😂