Bebeğimin kafa arkası sağa doğru düzleşmişti. Sola yatırarak büyük ölçüde bunu düzelttim. Ama şimdi de arkası düz gibi. Kafa yastığı kullanıyordum ama halzey kafa yastığı çok öneriliyormuş. Onu deneyeceğim , fayda gören oldu mu? Veya nasıl bir yol izlemeliyim düzeliyor mu daha sonrasında 1 yaşına kadar? Görsel harici bir zararı var mı?