Ballibademin_21 3 yaşındakine koltuk veriyorlar bilet alırsınız yani küçüğe vermiyorlar kucakta gider. Bebek kemeri veriyorlar bizim kız durmadığı için takamadık. Biz ailecek gidip geldik ama bebk de kucağımda uyudu. Oğlum 6 yaşına yakın kendisi durdu zaten bir saat. İlk girişte valiz verilen yerde ve uçağa girişte bebeklilere öncelik var hiç sıra beklemeyin direkt en öne geçin. Bebeğe su mama istedğini alabilirsin. Büyük çocuğa da tabi. Çocuklar sakinse çok güzel olur