1233Mom12345 bende normal olmadığını biliyorum kanser belirtilerinden biri olabilir inanılmaz sindirim bozukluğu da yaşıyorum zaten yapıcak bişey yok her şey allahtan sadece korkum benolmadan çocuğum ne kadar sağlıklı büyüyebllir tsbi yokluğumu arar ama bunu en iyisiyle ne kadar atlatabilir ben kendimi alıştırdım galiba bu durumu çünkü üç ay önce ilk yaşadığımda başımdan aşağı kaynar sular döküldü çünkü daha önce bi hastadan bunu duymuştum doktor bi hasta hemde çok korkmuştum korkudan haata panik atak da geçirdim hastaneye acile gittim ve herşeye baktılar tomagrafi ultrason kan herşey temizdi ama o zamandan bu zamana ara ara yaşıyorum ve sanırım alıştım bu ara kabızlıkla ce sancılarla ve anlamsız mide bulantılarıyla uğraşıyorum iki gündür de dilim gene beyazladı