Omtal--momm1 As01 eşim istemedi bende çok istemiyordum diye üstelemedim bı iki gün içinde geçti ateşi
Zuzua Omtal--momm1 enf. Varsa vermelison . Doktr bosyere vermez. Cocugun daha da kotye gtmesindense ant. Daha iyi . Milimleri zatwn ona gore ayarlanmistir . . Ha ama prspektfde 2 yas alti 1 yas alti kullanamaz yazyosa verme . . Bana bi sefer saglik ocagindaki doktor yasina uymayan ilac vermisti . Bende okudum baktim 1 yas alti kullanamaz yazyo Vermemistim o yuzdnen acile gtmistim .
Omtal--momm1 Zuzua bizimde acildeki doktor 2 yaş altı kullanılmayacak bı ilaç vermişti, aldık ama kullanmadık, doktor çok dalgindi eşim fark etti maç izliyormuş, zaten direkt anlaşılıyordu kendi bile dedi kafami toparlıyim
Dejajavu Bizde aynı durumu 5 aylıkken yaşadık . Boğazında enfeksiyon vardı kendiliğinden geçmesini bekledik 1 ay boyunca geçmedi ve ateşimiz bir düşüp bir kalkıyordu . En son 39.5 dereceyi gördüm bebeğim fenalaştı . Doktor yazmıştı antibiyotik biz kullanmak istemedik amaaaa keşke başta kullansaymışız . Bağışıklık kazanır kendi geçer demeyin olmuyor . Doktoru dinlemekte fayda var . Ateş düşmez devamlı çıkar . Aynı durumu yaşayan biri olarak diyebileceğim bu kadar .şuan 8 aylık olduk çok şükür birşeyimiz olmadı hiç Geçmiş olsun
Omtal--momm1 Dejajavu szie de çok geçmiş olsun inşallah bir daha olmaz, çocuklar hasta olmasın. Bizimki 38 bile olmadı 37 lerdeydi hep kendiliğinden düştü bir iki gün içinde çok şükür, kullanmadık antibiyotiği
birmini Omtal--momm1 hayatım enfeksiyon varsa mecbur kullanican başka türlü geçmez çocuğa da yazık kullandirin ki yavrucak çabuk toparlansin gecmis olsun bu arada