senarass ah. Canım seni çok iyi anlıyorum benim kızımda 16 aylik sadece mama içiyor onun için hazırladığım tabağı görür görmez agliyor bu zamana kadar yediremedim doktor doktor gezdim kilosu gelişimi iyi denildiği için artık bende ek gıda için zorlamiyorum çünkü hep kızıma bağırıp kızmak istemiyorum yemiyor diye hem de kendim sinir hastası olmak üzereyim rabbim çocuklarımiza sağlık versin inşallah inanıyorum kızım bir gün kendi isteğiyle yemek yiycek