Papatya-eylul88 Belirtileri nedir kızlar?akintı kaşıntı yok ama oturup kalkerken acıyor ve ozellikle bisey değdiginde tezgaha yada pjamam?6 ay oldu dogum yapali neden olur sizce sol yanim aciyor bu arada
Anatotales Papatya-eylul88 9. Aydayım ywni geçti ağrısı. Karnımız 7 kat kesiliyor süreç alıyor iyileşme bence. Apandisit yerim bile 10 yıldır ağrır soğuklarda adet olunca falan
Zzeynepasell Papatya-eylul88 8 ay oldu ama istemsizce karın boşluğuma bişey değdiği zaman acıyor bence normal yaa
Papatya-eylul88 Kk41 Anatotales sek_kahve Zzeynepasell Teşekkur ederim kızlar.sezeryan çok zormuş.zaten inanilmaz zor iyileştim.:(hayatımın şokuydu sezeryan bu kadar beklemiyordum yada benle alakalı:( Insallah bisey yoktur
Zzeynepasell Papatya-eylul88 Kötü bişey olduğunu düşünmüyorum sezeryandan geriye kalacak olan tek 2 şey var biri bel ağrısı biri dikiş izleriii gerisi geçiyor zamanla toparlanırız inşallah 🥰
Anatotales Papatya-eylul88 ben kasıtlı istedim ama acil alınınca aksiliklerle risklerle dolu bir sezaryen oldu ama o dokundukça ağrı bir müddet gidiyor endişelenmeyin bir an önce geçsin inş
hry410_ 9 ay oldu oglum doğalı acıma vb yok sezeryan yerimde ara ara kaşıntı oluyo geçiyor oda sejeryan yerinizi zorluyosaniz geç iyileşir
hry410_ 9 ay oldu oglum doğalı acıma vb yok sezeryan yerimde ara ara kaşıntı oluyo geçiyor oda sejeryan yerinizi zorluyosaniz geç iyileşir
Zme Papatya-eylul88 kızım 18 aylık oldu neredeyse sezaryen yerim hala hissiz ve bir yere çarparsam falan çok sızlıyor uzun zaman alıyor iyileşmesi kolay bir şey değil sonuçta ameliyat