Kızlar yılbası aksamından beri griple ugrasıyorum kronolojik 5.5 düzeltilmiş 3.5 aylıklar doktor calpol surup ve bir burun fısfısı verdi cigerleri temız sureklı burnunu ac dedi ama gecmıyor banada gecti grip üçümğzde geberıyoruz tabiri caizse önerisi olan varmı doğal yontemler falan ?