Merhaba güzel anneler, yarın devlet hastanesinde randevum spiral taktırmak istiyorum ilk defa olacak o yüzden bilmiyorum size sormak istedim. Spirali ben mi götürüyorum yoksa hastanede oluyormu daha önce eczaneden alındığını duymuştum ama nasıl olacak bir de hiç adet olmadım daha takarlar mı bu şekilde bilginiz varmı paylaşırsanız çok sevinirim 🙏