benoyleuygungordum___ Kurban da tatile gidicez 1 yasinda olucak kızım o zaman üstü şemsiye gibi kapalı simitler var ama kolları felan suya değmiyor onda bebekli gidenler nasıl yapıyorsunuz
Mnli benoyleuygungordum___ kolluk da takar artık ama siz yüzme için değil de eğlensin diyorsanız üstü tenteli alın başlarına güneş geçiyor
Hellobello benoyleuygungordum___ myminibaby aldım çok memnunum kızım 2 yaşında, gayet güzel yüzüyorlar kollukla
benoyleuygungordum___ Mnli yüzmesini istiyorum tenteli olanlarda sadece ayakları değiyor suya fikir almak istedim giden ne yapıyor diye ilk tatlilimiz olucak bebekli
Mnli benoyleuygungordum___ my mini babynin kolluklarını almıştık biz ilk sene 7 aylıktı bu sene 4. Yazı olacak hala sağlamlar oğlum artık kolluksuz yüzer geçen sene çok nadir ayağı yere değmediği yerlerde taktı kızım temmuzda 1 olacak yani 11-12 aylık olacak ilk denize girdiğinde ben onunla sokacağım bütçeniz var ise bir bakın derim