Selin09 Kızlar merhaba 2gun sonra 4.aya giricez. Oğlumda burun tıkanıklığı ve hırıltı var. Ne yapmamı önerirsiniz. Çarşamba doktora götürücem ama çarşambaya kadar ilerlemesin diye önerilerinize ihtiyacım var lütfen.
Muertoviviente Selin09 Odasını düzenli havalandırın silip süpürün sıcaklığını ve nemini sabit tutmaya çalışın 4 aylık olduğu için birşey diyemiyorum emiyorsa bol bol emzirin
Kumasya Selin09 canım bende de vardı tüm tahliller yapıldı muaynene değildi birşey olmadı bazen bebeklerde olabiliyormuş üzülme odasını temiz tutup yoza karşı önlem al tamamdır burnunuzda temizliyorum sürekli yani niye böyle anlamadım
Pcoslubiranne Selin09 surekli burnunu açman gerekiyor.Hirilti göğsünden geliyorsa önemli.Ben de oğlumu goturdugumde bronsiolit tanisi kondu cigerlere inmemişti sukur.Hava aldirmisti doktor.Dikkat edin.