Ben bir ay oldu başlayalı.sabah 7.30 da emzirip çıktım. Öğlen geliyorum eve akşam da 5 de çıkıyorum. Benden sonra kahvaltı yapıyor. Öğlenden sonra meyveli yoğurt akşam da corba VS veriyoruz.sağmadım. Sağa ak kadar da şişmedi gögüslerim sanki. Bugün biraz meme ilgisinin azaldığını hissettim. Sanırım birkaç aya bitecek ilişkimiz 😓