@Aylanur55 18 aylık, bizde aynıyız. Üstelik hergün birlikteyiz. Oğlumun babaannesini dedesini görmediği bi gün bile yok. Birlikte oturuyoruz sayılır altlıüstlü ama yinede bana yapışık. O yüzden çalışmak istediğim halde çalışamıyorum. 1 dakika ortadan kaybolayım ağlıyor. Bebek arabasını başkasının sürmesini istemiyo, sadece ben sürücem. Babasını bile istemiyo. Büyüyünce biraz ben yokken durur umuduyla sabrediyorum