Kızlar ya oğlum görüntüde zayıf ama aslında her şeyi yiyor. Benide emiyor neden böyle anlamıyorum. Presentil tablosuna baktım az önce. 3 numaraya yani en kısa en zayıf normale tekabül ediyor. Çok üzüldüm. Haftaya aşı için doktora gidicez inşallah doktor normal falan derde içimi rahatlatır