Kıyaslamak saçma olur benim bebeğim çok kücük doğdu güzel kilo alip topladi ama hala aynı ayda doğan bebeklerden küçük kalıyor,her bebeği kendi gelişimi içinde değerlendirmek gerektiğine inanıyorum yoksa diğer annelere üzüntü ve stresten başka birşey olmuyor