Papatya-eylul88 Kızlar uzun kol yada kisa kollu mayolar varya neden o modeller yani merak ettim.kollari güneşten yanmasin diyemi uzun kol veya kısa kol o yüzden mi o şekil yani?arastırma aşamasindayim sormak istedim.
aven Papatya-eylul88 aynen oyle en hassas bolgelerinin kapalı olması gerekir ozellikle boyun kismi kapalı almanızı tavsiye ederim
Minigim2 Papatya-eylul88 evet o yüzdende bence kollu olunca çok daha ıslak duruyor hasema gibi düşünürsek naylon olmasına rağmen hemen kurumuyor kollu olunca usutuyor diye düşünüyorum
Newmomy Papatya-eylul88 o mayoların çoğu uv korumalı oluyor yani güneşin zararlı ışınlarından koruyor bebeklerin tenleri çok hassas olduğu için direk güneş görmesi çoğu zaman zararlı olabiliyor o yüzden direk güneşe maruz kalmaması için kollu veya şortlu mayolar var diye biliyorum
Mnli Papatya-eylul88 evet ben çok hassasım mesela yetişkin olarak bile uzun kol giyiyorum çoğu zaman ayrıca uv korumalı oluyorlar denizin ya da havuzun içinde en çok sırt ve omuz kısmı yanıyor özellikle 1 yaşından küçükse kesin uzun ya da kısa kol alın ama büyük alın bedeni çünkü ıslanınca çıkarmak çok zor oluyor o mayoları