rssuer Kızlar biraz öncede yazdım ama kimse görmedi kızım akşam rahatsızlandı 8 aylık kriz geçirircesine ağlıyordu doktora gittik antibiyotik ağrı kesici şurup vs. verdi var mı başına böyle birşey gelen üşüttü mü acaba neden olur
Uykusuzhergeceeee rssuer başka şikayet var mı? Bilmiyorum başıma gelmedi ama tahlil yapmadan antibiyotik kullanımını doğru bulmuyorum. İmkanınız varsa başka doktora götürün derim. Geçmiş olsun
rssuer Uykusuzhergeceeee Yok ağlaması vardı sürekli ağlıyordu dört defada balgamlı kustu ağrı kesiciyi verdim ama antibiyotiği vermedim
rssuer Merhaba05 geceleri çok terliyor sürekli üstünü değiştiriyorum ama yinede kafası zıbını falan hep su gibi oluyor onu söyledim midesini üşütmüş olabilir dedi