D_deniz ben de saat başı beslemeye çalışıyorum o yüzden çok zorlandım uyanmıyor diye. Arada bir tane mama takviyesi yaptım. Bir de dün hastaneden 2950 çıkmıştı evde bir gün boyunca çok beslemeye çalıştım gayette iyi baktığımı düşündüm sabah kontrolde 2920 çıktı normal mi bu yoksa benim sütüm mü yetmiyor. Hastanede de süt sagip vermiştim aslında