Biberon reddi de yaşoyormoşabilür benm oğlumda sanılmıştı 4 aylıkken vermekten hiç çekinmeyin istemese bile ara ara teklif edin ki unutmasn. Benm ikinci çocuğum var şuan 5 aylık ilk 40 gün hiç mama vermedim kendi sağdığım sütü biberonla güzelce içiyordu 40 ından sonra ağlama krizlerine girdi 1 hafta kadar bende doymuyor zannederek mama verdim ilk kez tadına vardığı için tiksindi mamayı sevmedi o gün bugündür biberon almıyor malesef demek istediğim şu ki içmiyor siye ara vermeyin çünkü o zaman tamamen unutabiliyor .